
Adres do obsługi reklamacji:
Studio Advert Tomasz Płocki
ul. Inflancka 4, 51-354 Wrocław
Reklamacje
Protokół reklamacyjny: szablon
W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
Zwrot produktów
Zwrot towaru - dokument: szablon
Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
W przypadku gdy przedmiotem umowy jest rzecz wykonana na indywidualne zamówienie klienta (nieprefabrykowana) nie obowiązuje przepis ustawy dot. zwrotu towaru w przeciągu 14 dni. Wszystkie fototapety i naklejki ścienne, które mamy w sprzedaży są drukowane wg. szczegółowej specyfikacji wynikającej ze złożonego zamówienia. Jeśli nasz wydruk nie jest tym co chciałeś zamówić - skontaktuj się z nami - na pewno coś poradzimy :)
W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. W przypadku zwrotu towarów wysyłanych przez sklep do klienta przesyłką paletową, koszty takiego zwrotu mogą być wyższe niż standardowa przesyłka pocztowa. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.